Дебютный альбом известного белорусского саксофониста состоит большей частью из песен, которые он сам сочинил и сам же поет.
инфо
Павел Аракелян – музыка, слова, саксофон, клавишные, вокал
Елена Аракелян - слова, вокал
Юрий Дмитриев – гитара
Лю Круковская – бас
Андрей Маврин – бас
Приглашенные музыканты:
Владислав Сенкевич – труба (2)
Петр Марцинкевич – труба (8)
Андрей Алфер - тромбон (2,8)
Олег Доманчук - звукорежиссер
"Mambo Margarita" - запись выступления на Белорусском радио.
где взять
"Неправильный магазин" (Минск, холл центрального здания Академии Наук РБ).
мнения экспертов
Дмитрий Подберезский
оценка: 8,00
Агулам альбом пакінуў ўражаньне не да канца вытрыманага стылістычна. Ён выразна патыхаючы ўсім суквецьцем фанку, надзвычай добра авансаваны першымі дзьвюма, прынамсі, п’есамі. На жаль, гэты сьвежы, энэргічны настрой да завяршэньня альбому вытрымаць не атрымалася. На маю думку, зусім лішні ў гэтай праграме нумар "Yeti", які паводле музыкі збольшага адпавядае пачатковай заяўцы, але сьпяваецца чамусьці па-расейску. "Yeti" ўсё ж успрымаецца як нейкі недапечаны чыста беларускі рок-"шэдэўр". Ды "Mambo Margarita" варта было б паставіць некуды ў цэнтр праграмы, якую, як чакалася, павінна была б закрыць нейкая іншая, таксама рытмавая, энэргічная тэма.
Павел Аракелян, які і напісаў большасьць п’ес для альбому, – гэта чалавек, які не жыве старым, а імкнецца пасьпець за часам. У музыцы гэта адчуваецца вельмі выразна. Добра прыдумана й увасоблена баляднага настрою "In a Black Coat", надзвычай прачутая, пранізьлівая "Interlude", дзе – такое адчуваньне – гучаньне саксафону змяняецца на гучанне дудука. Выдатны нумар! Тым большы эфект ён робіць, бо папярэднічае выкананьню аднаго з найбольш вядомых спірычуэлаў "Sometimes I Feel…" Гэтыя дзьве п’есы аб’яднаныя адным настроем, адной тэмай.
Апрача аўтарскага матэрыялу, альбом прыносіць два своеасаблівыя каверы – тэмы, да якіх выканаўцы джазу зьвяртаюцца зноў і зноў. Павел здолеў па-свойму пераасэнсаваць і названую ўжо вышэй п’есу, і тым больш "Swing Low Sweet Chariot", якая гучыць ці ня чыста па-рокаваму, добра падмацаваная гітарай Юрыя Дзьмітрыева, які, як вядома, у вольны ад працы ў складзе этна-трыо "Тройца" час любіць паганяць на гітары п’есы свайго любімага Джона Скофілда.
У цэлым, альбом гэты з наскоку ня возьмеш. Ня так часта ў Беларусі выдаюцца запісы айчынных джазавых выканаўцаў. Тут Павел атрымаў годную падтрымку з боку і бас-гітарысткі Людмілы Крукоўскай, і барабаншчыка Андрэя Маўрына. І Алена Аракелян у вакальных партыях выглядае дастаткова ўпэўненай ва ўласных сілах. Дапускаю, што дызайн альбому ў нечым і працуе на ягоную назву, але ў дачыненні да зьместу выглядае крыху альтэрнатыўна-папсова.
Experty.by
Сергей Будкин
оценка: 7,00
Альбом аўтарскіх рэчаў, стылізацый ды стандартаў, у якія ўдыхнула жыцьця каманда Паўла Аракеляна – чалавека, які здольны вырабляць з саксафонам што заўгодна. Відавочна, што іншыя музыкі і вакалістка праекту – таксама вялікія майстры ў сваёй справе.
The Outsiders – не ансамбль стомленых лабухаў, змучаных кансэрваторскай адукацыяй. Граюць яны з пачуцьцём, хутчэй для сябе, чым для аўдыторыі. Што няма ў іх музыцы дык гэта заігрываньня. У сваёй наіўнасьці яны даходзяць нават да такога дзівацтва, як песьня пра Еці – нумар, які абсалютна выпадае з альбому і пасаваў бы хутчэй Шнураву ці то гурту Кустурыцы.
У астатнім – усё на сваім месцы: рытмічныя кампазыцыі, дзе чуваць калярытнасьць гучаньня кожнага з інструмэнтаў зьмяняюць цягучыя ў сваёй прыемнасьці баляды, а пасярод дыску пяць хвілінак аддаецца выключна інструмэнту Аракеляна. Прэтэнзій не было бы, каб "Interlude" зацягнулася ўтрая. Самая ж непараўнаная кампазыцыя з дыску – "In A Black Coat". Толькі за яе выкананьне "аўтсайдэраў" варта любіць.
Experty.by
Дмитрий Безкоровайный
оценка: 6,00
В теории этот альбом – бодрый микс джаза и блюза с юморными и лирическими номерами на разный вкус. В принципе, почему бы и нет – харизмы у Аракеляна не отнять. Прибавьте сюда нагловатый голос "с яйцами" и неплохие англоязычные тексты, где огрехи произношения отчасти компенсируются напором.
Но, к сожалению, при всем этом альбом звучит несколько простовато и сыровато. В первую очередь из-за звука – часто это больше похоже на торопливо сведенную запись в один прогон. При хороших живых инструментах и при таких музыкантах все звучит слишком плоско. Нет пачки и нет драйва, без которых эта музыка превращается в формальность.
Также диску не хватает музыкальной целостности и баланса. Прежде всего это чувствуется в аранжировках, где, например, смутила хард-роковая гитара в ряде композиций. Ну и в целом по материалу – нормально слушаются только первые 3 песни. Далее – разброд и шатания.
Пик недоразумений – предфинальная русскоязычная песня под названием "Йети", которая и по музыке, и по уровню текста больше подошла бы группе "Ленинград". Но в принципе и без нее, к большому сожалению, альбом Аракеляна-певца явно не соответствует уровню Аракеляна-музыканта. Шесть с заметной натяжкой.
Experty.by
Олег Климов
оценка: 6,00
Ведущий джазовый саксофонист Беларусь взял да, помимо игры на профилирующем инструменте, еще и напел на целый альбом цветастой, умеренно празднично бодрой и печальной музыки.
Такие песни отлично пойдут в каком-нибудь приличном культурно-закусочном заведении, например, в относительно престижном ресторане, или в качестве сольной программы варьете-кабаре-мюзик-холла. То есть, никакого аутсайдерства, а вполне мэйнстримовый проект высокого класса для обеспеченных хорошим вкусом людей, который им предлагают исполнители не в гараже репетирующие и не на одном только панк-роке воспитанные.
Качественно и красиво, быть может, хотелось бы побольше энергетики, а то есть ощущение, что силенок дать нам чаду в избытке, но артисты почему-то скромничают. Допускаю, что в данном концепте этого и не планировалось делать, но намеки кое-где прослушиваются, однако сдержанность и природная скромность берут свое. И загадкой для меня осталось, как на пластинку попал пусть и юморной, но явно выбивающийся из целого трек "Yeti".
Experty.by
ВНИМАНИЕ!
Каждый зарегистрированный пользователь может выставить свою оценку этому диску в течение 15 дней с момента публикации рецензии. На основе оценок зарегистрированных пользователей будет вручена отдельная награда "Experty.by" по итогам 2010 года.
Чтобы выставить оценку данному диску, достаточно зарегистрироваться и, зайдя на эту же страницу, выбрать нужную оценку в специальном блоке. Вы можете также оставить свой комментарий.
список проголосовавших по оценкам:
Комментарии
здорово, но чуть-чуть сумбурно
Клево играют ребята! И знают, ЧТО играют! Есть, правда, ощущение, что делается все "на раз". И в этом - джемовая изюминка. Правда, может быть, слушателю иногда хочется более "отшлифованной" музыки. В этом плане можно было что-нибудь подчистить, кое-что даже прибрать. Но ведь играют-то здорово! Правда чуть сумбурно.
На концерте все звучало
На концерте все звучало сочнее, хоть и без гитары. Но не затмит сие общего положительного впечатления.
очень трудно оценивать
очень трудно оценивать джазовый альбом, который "раздерган" в диапазоне от кабацкого через тусовочно-клубный до единственно-по-гамбургскому-счету-сыгранной "Interlude"... что в итоге? попытка сделать "джаз для всех"??? но зачем?
ожидалось совсем-совсем другого, если честно. особенно после просмотренного концерта с М. дель Ферро и прошлогодней сборки Jazz.By.
альбом сделан профессионально, сочно, с драйвом - да, согласен!
но показал ли Павел здесь то, на что он действительно способен - увы, нет. жаль.
Opinion of another expert
This is a very good CD in many different ways. No need to compare Pavel's usual style to this, it is different. Good compositions, good playing on all instruments, creative, exiting, surprising (in a good way), good singing, good lyrics, good funny at times, good recording quality. What else is there? I do not understand some earlier comments by other critiques and disagree with quality being not so impressive.
Congratulation both to Pavel and Elena both and outsiders. Very pleasant surprise.
You deserve at least 9 or 9.5