О проекте

J:морс "Аквамарин" (+аудио)

 
7,00
апрель, 2009
West Records

Первый со времен "Босиком по мостовой" (2006) полностью новый альбом коллектива был записан с новым гитаристом Павлом Третяком (экс-"Мантана", экс-"ТайLand").

Владимир Пугач – вокал, гитара
Павел Третяк – гитара
Владимир Позняк – вокал, перкуссия
Денис Воронцов – клавишные
Алексей Зайцев – бас
Алексей Хайчук – барабаны

В записи также принимали участие:

Михаил Пендо – барабаны
Александр Сторожук – барабаны
Дмитрий Тиханович – труба
Юрий Федюк – бас

музыка – Владимир Пугач
слова – Владимир Пугач, кроме 2,3,4,6,12 – Владимир Пугач / Вячеслав Бондаренко
аранжировки – Денис Воронцов, Павел Третяк, J:МОРС, кроме радиофрагмента "Родная" – Роман Микотин

запись альбома – студия "Селах" (Минск), студия "Бегемот" (Минск), Big Time Studio (Москва)
сведение – Андрей Бобровко на студии "Селах" (Минск), кроме "Адліга" – Алексей Зайцев на студии "Бегемот" (Минск)
мастеринг – Виталий Телезин и Влад Ярун на "Студия 211" (Киев)

где взять

Купить digital-версию на iTunes и других цифровых сервисах.

Cоцсети: Facebook, VK.



мнения штатных экспертов*

Дмитрий Безкоровайный

оценка: 8,00

Точкой отсчета для "Аквамарина", несомненно, является альбом "Босиком по мостовой" (2006). Именно с ним здесь перекликается часть песен, в основном более легкие поп-роковые номера ("Ватерлоо", "Мы станем", "Металась").

Вместе с тем, "Аквамарин" – отдельная история со своим специфическим настроением. Он более жесткий и резкий. Это заметно и по звучанию (особенно "Жаркое лето", "Падай", "Не здавайся"), и по текстам. Нет, Пугач не отказался от фирменного жонглирования словами, не стал остросоциальным (хотя "Падай" вполне тянет на злую песню про шоу-биз), но тон его повествований изменился (больше агрессии и депрессии), да и сама подача тоже – более жесткие рифмы и слова ("дура", "ад" и проч.).

Заметные акценты есть и в построении альбома. На смену плавности и монолитности (важные черты "Босиком по мостовой") пришли резкие смены настроений и звучания. Даже радиохиты ("Серебром", "Ватерлоо", "Аквамарин") уже не на первых ролях – общая композиция держится на плотных гитарных песнях ("Невидима и свободна", "Жаркое лето", "Падай", "Не здавайся"). Они же задают диску основное настроение.

В целом "Аквамарин" получился сильным, плотным и громким. Местами чуть неровным, в целом не таким совершенным и законченным, как "Босиком по мостовой", но в нем есть движение вперед и есть класс. Он, вероятно, не переубедит тех, кто категорически не приемлет "J:морс" из-за текстов или еще чего-нибудь, но если вы хоть как-то подвержены "магии Пугача", новый альбом может позволить взглянуть на творчество группы под несколько иным углом.

"Experty.by"


Сергей Будкин

оценка: 8,00

Чакаўся пасьля "Адлегласьці" ад "морсаў" альбом жорсткарокавы. Але харду Пугач і Ка наважыліся даць па мінімуму (хіба ў песеньцы "Не здавайся"), у астатнім – вырашылі трымацца свайго фірмовага стылю. Да такой ступені, што гурт яшчэ больш стаў нагадваць групу "Браво" з вакалістам Ленцам, асабліва ў адных з самых удалых нумароў – "Серебро" і ўласна "Аквамарин", а песьня "Металась" дык наогул нагадала, даруйце, нешта хлапчуковае, ціпа група "Корні", ага: "І секс, как открытка, і рэйв, как мікстура..." і тое рыфмуецца, вядома ж, з словам "дура". Але няўдалых песень куды меней, вакальная харызма Пугача працуе як належыць.

Тыя слоўныя выбрыкі, як тое "В тваёй ванне Амстердам" ды "Негасімый свет новых Че Гевар" ад іншых успрынялася бы, як трызненьне, а з вуснаў Уладзімера тое слухаецца ня інакш, як жыцьцёвая мудрасьць:). Галоўнае пакліканьне дыску "Аквамарин", як пэўна што і ўсёй творчасьці гэтай каманды – стварэньне настрою, атмасфэры камфорту і ўтульнасьці. Аніякай сацыяльшчыны ў рок-гурта "J:морс" – нямашака. Толькі хіба "нікто не клянётся і не надо – остаётся только Шенген на год", а ў астатнім суцэльны музычны рамантызм. "С первой попыткі раздеться кончілось детство". Асабліва ўдаюцца "морсам" баляды. Таму цяжка зразумець, чаму Галоўную Сумную песьню "Адліга" ўсунулі ў бонусы.

Выснова: статус лідэраў айчыннага поп-року гурт пацьвердзіў. Яны ў выдатнай музычнай форме, іх музыка мае дайсьці да кожнага рамантыка гэтай краіны.

"Experty.by"


Дмитрий Подберезский

оценка: 7,00

Вельмі няпросты для ацэнкі альбом. Бо, з аднаго боку, у ім група дэманструе свае ранейшыя стылістыку, гарманічны арсэнал, манеру выкананьня; з другога – спробы парваць павуціньне ўласнага ранейшага вобразу. Але паспрабую па чарзе...

Можна здагадвацца, што аўтарскі рэй па-ранейшаму вядзе У.Пугач. Можна таксама падазраваць, што адыход Р.Арлова паўплываў на тое, што ў гэтым альбоме, як ні ў якім з ліку ранейшых, шмат песень, чые гармоніі, фактура вельмі падобныя. Дастаткова ўважліва паслухаць запар, прыкладам, "Падай" і "Не здавайся", каб пераканацца ў гэтым. Зь іншага боку, ад уласнае стылістыкі нікуды не схавацца. Але ў такой сытуацыі на дапамогу павінны прыйсьці фармальныя чыньнікі, у першую чаргу – аранжаваньне. Вось такой менавіта "выдумкі" ў гэтым альбоме мне асабіста й не хапіла. Не кажу пра аднастайнасьць. Кажу пра аднатыпнасьць.

У прэсе аж зашмат дыскусій адносна тэкставага боку песень групы. Ня буду ўстаўляць у тыя дыскусіі ўласныя тры грошыкі: як слушна сьпяваў Акуджава, "каждый пишет, как он дышит". Ну пішуцца менавіта такія вось тэксты – і Бог зь імі! Адзінае, што пры ўсёй іх псіхадэлічнасьці, часам аж залішнім сымбалізьме ня варта перабіраць. Бо, на маю думку, выразы кшталту "И секс, как открытка, и рэйв, как микстура" – гэта ўсё ж паэтычны перабор. Хоць, зь іншага боку, менавіта такія выразы могуць сьмела пайсьці ў народ...

Там жа, дзе "J:морс" адыходзяць ад звыклай стылістыкі, пачынаюцца прыемныя сюрпрызы. Песьня "№1", вырашаная ў амаль акустычнай вэрсіі, "Адліга" – вось прыклады (прынамсі, для мяне) таго, калі плён прыносяць нестандартныя фармальныя вырашэньні. Што да іншых песень, дык можна вылучыць "Невидима и свободна", "Серебром", магчыма, яшчэ бонусную вэрсію "Не сдавайся".

Па гучаньню "J:морс" зрабіліся больш цяжкімі, аднак толькі гэта аніяк ня кажа пра істотныя зьмены ў стылістыцы. Застаецца чакаць у будучыні нестандартных крокаў, спробаў выйсьці па-за напрацаваныя прыёмы аж да таго, каб агаломшыць адданых фанаў нечым такім, што можна будзе ўспрыняць як нейкую "дурку". Бо ў кожным сур'ёзным занятку патрэбна быць месца й для эмацыйнае разрадкі.

Гэтым разам "J:морс" падаўся мне аж залішне сур'ёзным калектывам...

"Experty.by"


Олег Климов

оценка: 5,00

Рассказываю, как было дело. Мы стояли на плоскости с переменным углом отражения, наблюдая закон, приводящий пейзажи в движение, повторяя слова, лишенные всякого смысла, но без напряжения, без напряжения. Их несколько здесь, измеряющих время звучанием, на хороший вопрос готовых ответить мычанием, и, глядя вокруг, я вижу, что их появление весьма не случайно, весьма не случайно. Врубились? Еще раз. Плоскость. Равнина, чернозем. По плоскости ходит лидер "J:морс" Володя Пугач, иногда к нему присоединяется Слава Бондаренко, в хаосном порядке расставляют они по полю голограммические образы, садятся на бугорок и наблюдают. "Ах, как пахнет! – это девушки в сарафанах подгребли. – Ах, какие цветы! Любк, а Любк! На точно таком же месте я в любви призналась! А на этом... на этом мы расстались... Гляди-ка, черное пятнышко, как то, что осталось от того костра, ну ты помнишь. Ой, а здесь совсем как у нас солнце отражается в озере!". Не то. XXI век на дворе. Пугач встает и голограммирует Шенген, стайлы, контенты, айподы, бэкапы. "Отлично!" – кричит ему Слава (забыл сказать, что для девушек они невидимы и неслышимы). "Любк, а Любк! – кричит подруге. – Зырь, у меня точно такой айпод!"

Пазлы, говоришь, Володя, любишь складывать? А не складывается картина. Даже в калейдоскоп. Не, не трави мне про "я так вижу, я так слышу, я так чувствую, я так дышу, я так пишу". Строчками, словосочетаниями. Глубины во всем этом ноль. Плоскость и голограммы. А пазл вот в чем – запросто можно менять куплеты, строфы местами, припев делать куплетом – ничего в восприятии не изменится: "смыслом" так и так подавимся. Вот музыка – это да, это убедительно. Это общо, даже перерывы между треками я бы не делал, да их и не заметно.

Я бы ввел в "Уголовный кодекс РБ" статью, по которой провинившихся наказывали прослушиванием в течении суток композиций группы "J:морс". Убежден, кривая преступности резко бы пошла на спад.

Пудра для мозгов. Лохотворчество для лохоизбранных. За обложку – 8. А так – 5.

"Experty.by"


ВНИМАНИЕ!

Каждый зарегистрированный пользователь может выставить свою оценку этому диску в течение 15 дней с момента публикации рецензии. На основе оценок зарегистрированных пользователей будет вручена отдельная награда "Experty.by" по итогам 2009 года.

Чтобы выставить оценку данному диску, достаточно зарегистрироваться и, зайдя на эту же страницу, выбрать нужную оценку в специальном блоке. Вы можете также оставить свой комментарий.

поп-рок, рок
8.72222
Ваша оценка: Пусто Средняя: 8.7 (18 votes)
список проголосовавших по оценкам: 

   
оценки пользователи
10 balachon, , Vishen-kka, , Molly, GUGENOT, , , , VaLGeL
8 swietoslawa, natalka
7 vojur, Slaver, MShmel, notararity, AlexMC
6 Cesco

Чтобы выставить оценку или оставить свой комментарий к этой публикации, войдите в систему. Нам важно ваше мнение!

Или авторизируйтесь посредством:

 

Комментарии

jmors

+1
0
-1

Альбом очень интересный,живой разноплановый мне он очень нравится особые песни
"Мы станем"
"Жаркое лето"
"Невидима и свободна"
"Волки"
"Падай"
"Металась"

 

Вот,

+1
0
-1

Вот, понравилась мне тиррада Олега Климова, который, судя по всему каждой клеточкой своей отторгает тексты Владимира Пугача. Глубины во всем этом ноль, говорите? Но, ведь если вы чего-то не понимаете - это еще не значит, что это ахинея. Это, так, аксиома... И что мне искренне понравилось, так это,то что вы оставили довольно увесистый и подробный комментарий - то есть зацепило, Олег, не оставило равнодушным. Любого рода эмоции - это в первую очередь эмоции.
Мне этот альбом наиболее близок и понятен, даже по тем же текстам, нежели БПМ, к примеру. Живой альбом получился; жизни в нем много больше по моему мнению, чем в других.

 

В музыкальном

+1
0
-1

В музыкальном плане альбом неплохой, хоть и, как всегда, однообразный. А вот в текстовом… Да, Климов, абсолютно прав — глубины во всем этом ноль. Пудра…

 

Слэйвэр, ну

+1
0
-1

Слэйвэр, ну няўжо ў тэкстах J:МОРС менш глыбіні, чым у тэкстах Radiohead ці там Muse?

 

Ніяк не магу

+1
0
-1

Ніяк не магу вызначыцца: Клімаў жжоць ці паліць?:)

 

Пісаў доўгі

+1
0
-1

Пісаў доўгі разгорнуты адказ, потым выдаліў усё і скажу проста — менш.

 

Доколе?

+1
0
-1

Доколе бездарность, "хам,мерзавец, сволочь, ползучий гад и сутенер притом" будет, не имея ни малейшего основания, писать якобы "критику", в реальности представляющую бессвязный пьяный бред неосознанной себя персоны, ни сделавшей в жизни ничего...
Сайт получит признание, статус и прочие вехи лишь тогда, когда с него исчезнут амебы вроде Климова, способные только пакостить исподтишка...и не имеющие в себе ни капли смелости высказать аналогичное людям в лицо...

Но это так, лирическое отступление, и искреннее пожелание хорошему ресурсу...а об альбоме...
Не шедевр...но и не плох!Минимум три номера заслуживают большОго уважения! Сейчас альбом расслушиваю - а подробную рецензию по каждой из песен - причем обоснованную - напишу ближе к концу месяца здесь!
С уважением к творцам,
Алексей Скороход.

 

Олег Климов,

+1
0
-1

Олег Климов, "пудра для мозгов"? - Не слушайте.
Уж простите, что Вашей же фразой, но, по-моему, Ваше мнение - "пудра для мозгов".
Абстрактность дикая... Для меня понять то, что Вы пытались высказать, это как для Вас - послушать этот альбом...

 

Аквамарин

+1
0
-1

Аквамарин выглядае чарговым прахадным альбомам J:Морса. Ніякіх істотных крокаў назад ці ўперад у параўнаньні з папярэднімі творамі не праглядаецца. Новых прыхільнікаў гурт дыскам не набудзе, старых ня згубіць. Усё роўненька, гладзенька, глямурненька, проста яшчэ 14 песень у калекцыю аматараў. Усё той жа альтэрнатыўны поп-рок, тая ж плынь сьвядомасьці ў тэкстах. (Увогуле, тут няма прычынаў коп’і ламаць, як на мой погляд, гэта ні добра, ні кепска. Як ёсьць. Добрай музыкі такія тэксты не сапсуюць, а дрэннай ня выправяць.)

Дзьве аднолькавыя песьні, якія адрозьніваюцца толькі мовай лірыкі, – крок, які выклікае пытаньні. Галоўным чынам, навошта? Абодва тэксты такія геніяльныя, што ні ад аднаго адмовіцца было немагчыма? :)

Адзнака – 7.
--
http://last.fm/user/pauluk_dunaj

 

RSS

RSS-материал

награды Experty.by

рецензии и аудиозаписи

алфавитный каталог

  • более 350 альбомов
  • онлайн-прослушивание
  • описания и рецензии
  • ссылки на легальное скачивание

Последние комментарии

 
 
Developed by Lynxlab.net