Второй концертный альбом в истории группы представляет собой запись специального выступления в театре им. Я.Купалы.
Музыка в плеере размещена с разрешения правообладателей.
инфо
Музыка: В.Пугач (1-3,5-10,12-15); Р.Орлов (4); В.Пугач, Д.Воронцов (11); С.Евсеенко и В.Пугач (16).
Слова: В.Пугач (1-6,11,12,14-16); Б.Штерн (7,13); В.Пугач, В.Бондаренко (8); В.Пугач, Р.Орлов (9); В.Пугач, В.Бондаренко, В.Косолапов (10).
Художественный перевод: Б.Орлов (3); Р.Орлов, В.Пугач (4).
Год первого опубликования произведений: 2000 (5), 2001 (2, 7), 2002 (1), 2003 (3), 2004 (9), 2005 (11, 12, 16), 2006 (10, 15), 2007 (4), 2009 (6, 8, 13, 14).
В сеансе заняты:
Владимир "Радушие" Позняк – пение, свист, маракасы, ирландские ревушки и кричалки
Алексей "Правда" Зайцев – бас-гитара, гигантская скрипка, мазда
Денис "Слабость" Воронцов – ионика, мурлыканье
Павел "Лисий хвост" Третяк – гитары, мандолина, акустический педалборд
Кирилл "Мудрость" Шевандо – барабаны, педали, жалеззе
Владимир "Честолюбие" Пугач – пение, рисование, медные трубы
Приглашенные музыканты:
Андрей Клещев – саксофон
Игорь Левчук – сопилка
Анна Харченко – виолончель
Дмитрий Тихонович – труба
Александр Липницкий – перкуссия
Звук:
Звукорежиссер, сведение, мастеринг – Андрей Бобровко
Техническое обеспечение – агентство Soundcafe
Также в продаже:
DVD-версия с 4 бонус-треками.
где взять
В магазинах "Мистерия звука"
мнения экспертов
Сергей Будкин
оценка: 8,00
Пугач і Ка ўрэшце выявілі сьмеласьць і запісалі цудоўны жывы альбом кавэраў на ўласныя песьні, парушыўшы настрой, а часам і ўсю структуру сваіх старых гітоў, якія даўно ўжо навязьлі на вушах.
Атмасфэра для запісу была створана драматычная – студыяй стаў Купалаўскі тэатар. Задачу перад сабой музыкі паставілі годную – зьдзівіць. Запаволенае "Маё сонца" і "Апрель", прыджазаваныя "Web-дызайн" і "Так-цік-так" зь першых акордаў мала хто пазнае. Зрэшты, проста мягчэйшыя аранжароўкі "Глядзі" ці "Ватерлоо" слухаць ня менш цікава.
Гэта ня проста бэст, калі-некалі бывае так, што unplugged-альбомы займаюць вызначальнае месца ў дыскаграфіі гурта. "Концерт в театре" – якраз той выпадак. "Морсы" запісалі свой самы сымпатычны альбом. Альбом варты дзявяткі, а можа і дзясяткі, каб не абмежаванне па балах для складанак/канцэртнікаў.
"Experty.by"
Дмитрий Безкоровайный
оценка: 8,00
Концертные альбомы – штука весьма специфическая. Ведь суть концерта – это прямой визуальный и эмоциональный контакт, особая атмосфера и объемный звук. А в записи самого замечательного выступления, которую слушаешь в спокойной обстановке и на домашней технике, большая часть всего этого в любом случае теряется. На поверхности остается лишь записанная в один прогон музыкальная составляющая со всеми незаметными на концерте огрехами исполнения. Прилично выглядеть тут удается немногим, а уж создать что-то интересное – тем более.
У "J:морс" все это получилось, причем уже во второй раз. Если на образцовом "Ледоколы Live" (2007) группа показала свою вполне стандартную "электрическую" сторону, то здесь творческая задача была на уровень выше – специальная "камерная" программа с акцентом на мелодику и расширенную инструментальную палитру, с джазовыми и блюзовыми влияниями. Формально не то чтобы совсем uplugged (электрические инструменты все же присутствуют), но по атмосфере – именно он.
В приглушенные аранжировки известных песен периодически вплетаются свежие инструменты (мандолина в "Ватерлоо", сопилка в "Снилось"), к месту исполнены старые вещи (прифанкованная "Серая тень", блюз "Поезд") и парочка разноплановых новых ("Беги" и "Просто так"). Но главный успех – полностью переработанные песни, среди которых свинговый "Web-дизайн" с саксофоном, медленная акустика "Маё сонца", босса-нова "Так-цік-так" с джазовой кодой, медленная "Не умирай" с виолончелью, ироничное ретро "Апрель". В общем, получился не просто "очередной концертный диск", а нечто большее, абсолютно сравнимое по весу с лучшими студийными работами группы.
"Experty.by"
Олег Климов
оценка: 7,00
Тот самый акустический концерт конца прошлого года в минском театре имени Янки Купалы, что группа "J:морс" приурочила к своему 10-летию.
Честно говоря, при всей своей безумной, не знающей преград взаимной любви к творчеству этой группы, напишу, что мне альбом понравился. Больше того, будь я принимаем на домашние обеды и ужины лидером "жморсов" Владимиром Пугачем, то наконец-то сказал бы ему всю правду по поводу их песен. "Вован, – положил бы я ему руку на плечо, – какую же красоту вы можете играть. И аранжировочки хороши (ведь что-то поменяли?), и настроение есть, и любовь, к тому, что вы играете и поете. Вован, а, может, к горчичным хренам это электричество? Давай и впредь двигаться такой дорогой". И музыкант наверняка бы задумался, иронично, как он умеет, улыбнулся и ответил: "Давай". Но не зовет меня певец и гитарист в гости – ни покушать, ни в шахматы проиграть, ни просто так. И кладут ему на плечи руки другие, менее, чем я, разбирающиеся в тонкостях хитросплетений аккордов, нот, тонов и особенно полутонов. И валит ансамбль свой пещерный поп-рок, за драйвом скрывая мелодическую однообразность и текстовую пургень…
А тут… Прелестно – что голо в акустике, что приджазованно. Тепло и уютно, семейно-дружески, интимно и тебе одному. И мелодии, поди ж ты, есть, и слова/излишние словоблудия не режут слух и вены. Фирменно. Богато.
Вот такой мой подарок к юбилею коллектива: не ругательная рецензия, а наоборот.
"Experty.by"
Дмитрий Подберезский
оценка: 7,00
Цяпер даводзіцца шкадаваць, што ня быў сьведкам гэтага безумоўна ўдалага канцэрту. Удалага перш за ўсё таму, што выступала там па сутнасьці зусім іншая група, дагэтуль вядомая пад назваю "J:морс". Пра гэта яскрава сьведчаць зьмешчаныя ў альбоме трэкі. Прынамсі, большасьць зь іх.
Тут вось якая цікавая рэч здарылася. Адчуваецца, што музыкі рыхтаваліся да канцэрту шмат, упарта і надзвычай творча. Вось чаму аранжаваньні многіх раней вядомых песень зьмяніліся часам непазнавальна і, што найбольш істотна як на маю думку, – у значна лепшы бок. І хоць голас "канцэртнага" Пугача, канешне ж, саступае голасу "студыйнаму", на гэта нават не зьвяртаеш асаблівай увагі, таму што ўслухваешся найперш менавіта ў аранжаваньні, якія мяне, прызнацца, прыемна зьдзівілі і былі безумоўна нечаканымі.
Таму лічу вялікай неахайнасьцю, што імёны аранжавальнікаў нідзе не згаданы. А варта было б ведаць, хто прыдумаў дадаць неназойлівага сьвінгу ў "Web-дизайн", падмацаваўшы гэта цікавым рыфам сакса, хто дадумаўся падкласьці пад "Глядзі" мяккую, далікатную фанкавую "падушачку", а пад "Поезд" – выразную блюзавую "прасьціню".
А такія песьні, як "Маё сонца", "Так-ці-так" у новых аранжаваньнях гучаць нашмат цікавей і яскравей, чым у старых! Першая наогул ператварылася ў якасна новы твор, другая, падмацаваная выразнымі джазавымі акцэнтамі, раскрылася, як суквецце якога маляўнічага бэзу і заквітнела ўсім тым, што, як аказалася, нясе ў сабе гэтая песьня.
Зразумела, што такі сюрпрыз здарыўся не ў апошнюю чаргу за кошт далучэньня да выкананьня праграмы дадатковых музыкаў, што цалкам нармальна, але разам з тым паказвае, што без дадатковых рэзэрваў выяўленчая палітра калектыву ўсё ж не такая моцная.
Насамрэч рэдкі ў нашай практыцы выпадак, калі канцэртны запіс прыносіць куды больш уражаньняў, чым студыйныя працы.
"Experty.by"
ВНИМАНИЕ!
Каждый зарегистрированный пользователь может выставить свою оценку этому диску в течение 15 дней с момента публикации рецензии. На основе оценок зарегистрированных пользователей будет вручена отдельная награда "Experty.by" по итогам 2010 года.
Чтобы выставить оценку данному диску, достаточно зарегистрироваться и, зайдя на эту же страницу, выбрать нужную оценку в специальном блоке. Вы можете также оставить свой комментарий.
список проголосовавших по оценкам:
Комментарии
Тое за што мне заўсёды
Тое за што мне заўсёды хацелася падзякаваць MTV, гэта серыя цудоўных анплагетаў, якая часта дазваляла інакш зірнуць на знаёмых выканаўцаў. Некаторыя, як Нірвана, дык наогул, як мне здаецца, запісалі свае лепшыя дыскі ў такім фармаце.
Таму вельмі шкада, што такія кружэлкі ў нас усё яшчэ мала папулярныя. Між іншым было б вельмі цікава паслухаць у акустыцы Краму, Уліс (запіс выступу ў Радыё Беласток не лічыцца), Ляпісаў (не ўяўляю, а таму яшчэ больш цікава).
Калі ж казаць штосці пра "Канцэрт у тэатры", то гэта аказаўся эксперымент вельмі ўдалы. Недапрацоўкі жывога выканання не надта заўважныя за арыгінальнымі аранжыроўкамі, якія пры першым праслухоўванні здзіўляюць. А я вельмі цаню тых, хто можа мяне здзівіць. Вэб-дызайн, Маё сонца, Так-цік-так ды большасць іншых песен гучаць цалкам па новаму. А гэта гарантуе павышаную цікавасць нават такіх людзей, якія ведаюць две-тры песні з рэпертуара гурта.
Густоўна выкананая вокладка ў выглядзе афішы гэта дадатковы плюс.
поздравляю!
несчастный курт. это ж надо было так облажаться. делал всё аккурат вкривь.
ага. лбите анплагеты и морс.
пойду водочки хряпну пока еще здоровье позволяет
+1000
MShmel Пт, +1000. Потрясающий эксперимент