Дебютный альбом выпускника проекта "Звездный дилижанс", телеведущего канала ОНТ, подопечного продюсера Владимира Кубышкина.
инфо
Музыка – Герман (1,2,3,4,8,11,13,14), Макс Алейников (5,10,12), Евгений Олейник (6), Гюнешь Абасова (7), Виталий Пензин (9)
Тексты – Владимир Кубышкин
Аранжировка песен (кроме "Улетаю"), мастеринг и сведение – Виталий Пензин
Аранжировка песни "Улетаю" – Денис Воронцов
Диск включает видеоклипы: "Улетаю", "Город не спит" (original), "Город не спит", "Мало места"
где взять
В магазинах "Мистерия Звука"
мнения экспертов
Олег Климов
оценка: 6,00
Дебютник Германа вам в уши! Дэнс-поп и вдруг неожиданно пастельные медляки, изящно скупые. Давайте будем милосердны и объективно справедливы, в конце концов. Да, можно прилепить к песням ярлычок "вторично, третично", тут текстик напоминает чтой-то, там мелодия чегой-то, и вообще – попса галимая. Блин, ну хоть на вечер отложите Slipknot, забудьте про Rockerjoker, отдохните мозгами, вспомните первую и последнюю свои любови, они же все банально вспоминаются – с милыми житейскими радостями и горьким горем, тоже типичным. Не претендует эта музыка на посвященные ей философские трактаты, да и не стремится к этому. Нормальная современная эстрада. Без всяческой иронии, вы ж знаете, не умею я иронизировать – очень хорошая, профессионально сделанная работа.
"Город не спит", "Небо холодное" (немного Билана, много "Иванушек International" и Ф. Саган в холодной воде), "Как мне вернуть облака?", "Мало место" (дуэт с Шаркуновой), "Ворваться в небо", "Просто прохожий".
Experty.by
Дмитрий Подберезский
оценка: 6,00
Найбольш істотны плюс гэтага альбому ў тым, што ён, прынамсі, ня нудзіць. Не ўзьнікае жаданьня зірнуць на гадзіньнік і прыкінуць, колькі яшчэ давядзецца пакутваць ад гэтае музыкі? Дастаткова роўная па зьместу, збалянсаваная праграма, у якой, мне падалося, аж занадта таго, што ў нас можна называць шлягерам. Тыя станцыі, што фонам нешта там вуркочаць з прыёмніка на маім працоўным стале, як аказалася, даўно перакармілі мяне многімі песьнямі з гэтага альбому. Хоць раней я аніяк не асацыяваў іх з Германам.
"Город не спит", "Небо холодное", "Как мне вернуть облака?", "Улетаю", "Ворваться в небо"... Цалкам прымальныя шлягеры, якія добра пасуюць галасавым магчымасьцям Германа. Дый у ягонай выканальніцкай манэры няма таго водару таннага кабака, якім патыхае большасьць прадстаўнікоў айчыннай папсовай багемы. Складаецца вобраз сьпевака, які ўпэўнена робіць сваё. Без асаблівага бляску, але й і без відавочных правалаў. Хоць я асабіста выдаліў бы з альбому менавіта загалоўную песьню: тэкст яе, прабачце, спадар Кубышкін, – гэта ўжо занадта пустая нават для папсы плынь нездаровай сьвядомасьці. Не паэзія, адназначна! Асабліва гэта кідаецца ў вочы, калі асобна чытаеш тэкст.
Але што найбольш зьдзівіла мяне самога, дык гэта тое, што нейкіх там іншых эмоцый, жаданьняў выказацца з нагоды пачутага альбом гэты ня выклікаў. Гэта як госьці беларускай сталіцы звычайна кажуць: "У вас чисто". А што яшчэ сказаць – ня ведаюць. Вось і гэты альбом – "чысты". І ўсё!
А вось дызайнэру альбому дакладна варта было б ці галаву адарваць, ці рукі выкруціць. Хоць бы за тое, што назва альбому чытаецца побач з артыстычным псэўданімам акурат як прозьвішча. Хаця... Яно, магчыма, і рабілася так знарок. Тады – брава! Гучыць няблага: Герман Айсберг. Запамінаецца, прынамсі, адразу...
P.S. Дарэчы, у песьні "Город не спит" згадваюцца вераб’і, якія сядаюць на драты. Як падаецца мне, вульгарнаму арнітолягу, вераб’і дратоў ня любяць. Адрозна ад ластавак ці шпакоў. Можа, спадар Кубышкін нейкіх асаблівых вераб’ёў угледзеў? Тады папраўце мяне, калі я памыляюся...
Experty.by
Дмитрий Безкоровайный
оценка: 4,00
Если во всем мире, чтобы добиться успеха на поп-сцене, надо быть ярким и оригинальным, то у нас, кажется, все видят ключ к успеху в сходстве со всеми вокруг. Герман эту тенденцию поддерживает – очередной старательный выпускник какой-нибудь эстрадной студии с заурядным вокалом, прочерком в графе индивидуальность и блеклым репертуаром для всех и ни для кого. Конечно, похвально, что, в отличие от многих других поп-исполнителей, Герман принял участие в написании большей части своего альбома, похвально, что альбом ровнее, чем у многих коллег, но, в принципе, какая разница, если он при этом откровенно скучный?
Из всего альбома выделяется лишь песня "Мало места" в дуэте с Аней Шаркуновой. Композиция не блещет оригинальностью, но, по крайней мере, здесь есть неплохой припев, красивые клавиши и живые инструменты. В остальном – отбывание номера. Особенно чувствуется это в перепевках двух ранних песен Леши Хлестова ("Ворваться в небо", "Как мне вернуть облака?") – совсем не тот уровень, что у оригиналов. И если Герман – один из лучших новых представителей белорусской поп-музыки последних лет (а, строго говоря, так оно и есть), то, получается, она явно деградирует.
Experty.by
Сергей Будкин
оценка: 3,00
Некалі ў Дзьмітрыя Карпінчыка спыталі, чаго ён вырашыў узяць творчы псэўданім. Той адказаў, што шукаў з прадусарам новае імя і спрадвечна рускае прозьвішча, каб яго больш ня блыталі з Дзьмітрыем Калдуном. Такім чынам прыдумалі імя і абралі дзявочае прозьвішча маці. Так Дзьмітры стаў Германам Цітовым, каб ужо дакладна ня зь кім ня блыталі… Гэта не анэкдот, а фрагмент інтэрвію з самім выканаўцам (пачутае журналістам Віктарам Сямашкам). Сьпявак пару год ужо, як адкінуў прозьвішча-псэўданім, але, мяркуючы па надпісе на дыску, узяў іншае, прынамсі так яно чытаецца – Герман Айсберг.
Яго дэбютны альбом – гэта мужчынскі варыянт альбому "Сердце красавіцы" Ганны Шаркуновай, як у пляне стылістычным, так і ў ідэйным. Разьлік у прадусара і аўтара словаў да песень абодвух выканаўцаў Уладзімера Кубышкіна ясны – стварыць пару пазнавальных поп-пэрсанажаў, якія могуць сьпяваць, танчыць, круціцца на радыё, здымацца ў рэкляме і выступаць на карпаратывах. У якасьці візытоўкі, вядома, неабходны кампакт-дыск з кампазыцыямі, дзе ў лёгкай і навязьлівай манэры будзе пяяцца пра тое, як "время уносит река", што "осколки мы, что никак нам без друга" і наогул "нам осталось только ветром стать".
Чакаецца, што патэнцыйны слухач (замоўца) можа сказаць так: "Глядзіце, а гэты можа ня горш за…(далей ідзе пералік імёнаў-псэўданімаў шараговых, але пазнавальных прадстаўнікоў расейскай эстрады)". Такі шлях шмат каму з прадстаўнікоў айчыннага шоў-бізу падаецца лягчэйшым, чым сапраўды далучыць да справы глузды ды стварыць годны ў творчым пляне прадукт на сваёй мове. Інакш жа так і выходзіць – хочацца быць унікальным, але атрымліваецца суцэльная недарэчнасьць, як з тым касьмічным псэўданімам.
Experty.by
ВНИМАНИЕ!
Каждый зарегистрированный пользователь может выставить свою оценку этому диску в течение 15 дней с момента публикации рецензии. На основе оценок зарегистрированных пользователей будет вручена отдельная награда "Experty.by" по итогам 2010 года.
Чтобы выставить оценку данному диску, достаточно зарегистрироваться и, зайдя на эту же страницу, выбрать нужную оценку в специальном блоке. Вы можете также оставить свой комментарий.
список проголосовавших по оценкам:
Комментарии
Экзамен сдан...
...но не более того.
Утомляют уже эти Биланы,Лазаревы и их клоны.
Проффесионально,но блекло.Ничего не трогает.
Посему лишь четыре.
Но все-таки
Но все-таки парень производит впечатление певца, а не ......... И фонограммы сносные, и песни не убогие. Другое дело, - творчества и искусства маловато, но ведь чувака так учили... Надо с учителями работать.
Знаком качества это явно не
Знаком качества это явно не назовешь:
1.Песни -на три ноты.
2.Тексты - "Люби меня,как я тебя",весь смысл.
3.Сплошное напевание и шипение.
Пусть петь научатся..)
Уровень плохой художественной самодеятельности.