Дебютный альбом могилевского рок-коллектива примерно поровну включает песни на русском и белорусском.
инфо
Nevma:
Даниил Забела – вокал
Игорь Давыдов – бас
Павел Емельянов – ударные
Андрей Горбатенко – гитара
Александр Петров – клавишные
Музыка и слова – Д.Забела, кроме:
7, 10 – муз. Nevma, сл. И.Давыдов/Д.Забела
8 – муз. и сл. И.Давыдов
11 – муз. А.Горбатенко, сл. И.Давыдов/Д.Забела
где взять
В Минске – сеть магазинов "Мистерия звука" (www.mz.by).
В Гомеле – "Hollywood" (ул. Гагарина 65, пав.18), "Диско" (ул. Речицкое шоссе 42а), "Мир звука" (ул. Каменщикова, 3), "Пилот" (м-рынок Старый Аэродром).
В Витебске – ТЦ "Континент" (пр-т Строителей, д. 1, место 111).
В Бресте – магазин "Мистерия звука" (ЦУМ).
мнения экспертов
Олег Климов
оценка: 10,00
По всем параметрам – совершенный рок-альбом. На мой взгляд, пока лучшая белорусская рок-пластинка года.
...Странное что-то творится с молодыми талантливыми могилевскими рок-группами. Как появляется на горизонте нечто заслуживающее одобрения, так ждите катастрофы: в лучшем случае все это выльется в фиглярство, как у Mauzer, в худшем – самоубьется ("Глюкі"), в промежуточном – будет метаться между "быть или не быть" – данный вариант.
Полуэморокеры, но без метастазов. Эмо тут – в вокальной манере Даниила Забелы, с его вывороченными душевными внутренностями. Но игры здесь нет – ни в рок-героя, ни в эмо: поет фронтмен так, что кажется, что еще немного и он себя порешит – ни грамма голоса и чувств на потом.
Тоску и головную боль диск на вас нагонит, гарантирую. Не от того, что плох материал и его реализация, а из-за фактуры песен. Все спето и сыграно очень до последней капли пота. Общая текстовая атмосфера – безнадежно в этом мире, без шансов. Так что я все же посоветовал бы родителям оградить детей до 18 от этой записи.
Хотел было перечислить те песни, на которые стоит в первую очередь обратить внимание... На все обратите.
Мощнейшая группа. Безусловно – самая агрессивно депрессивная в Беларуси.
Experty.by
Дмитрий Безкоровайный
оценка: 8,00
Давно в Беларуси не появлялось действительно хороших альтернативных тяжелых групп. А именно такой группы и вовсе никогда не было – сочная смесь хард-рока, хэви-метала и нью-метала с вкраплениями классической музыки и отличным высоким мужским вокалом.
Да, у Nevma очень простые тексты – о разного рода слезах, ранах и страданиях. Но убедительности им придает вокалист группы Даниил Забела – никто в белорусской музыке еще не страдал так эмоционально и красиво, как это делает он, периодически доходя до исступленного ультразвука.
В итоге мы имеем уникальное для наших мест сочетание альтернативной музыкальной мощи и потенциальной привлекательности для масс. Понравиться это может как поклонникам разного рода западной альтернативы (пробегали тут Korn, System Of A Down, Muse и много кто еще), так и поклонникам мэйнстримового русского харда (типа "Кипелова").
Естественно, не без минусов. Во-первых, слишком частое чередование песен на русском и белорусском, из-за чего плотный и монолитный по музыке и звучанию альбом на уровне восприятия текстов распадается на фрагменты. Во-вторых, некоторая неравноценность материала – под конец и без того простоватые тексты приближаются к "школьным" ("утопи меня в пустоте своих глаз" и все такое прочее), а музыка становится более шаблонной.
В общем, можно было пару песен прибрать и почетче расставить акценты – благо, хронометраж позволяет. Но и в таком виде альбом по белорусским меркам очень хорош.
Experty.by
Сергей Будкин
оценка: 7,00
Дэбютны альбом ад адной з самых цікавых рок-каманд апошніх год, вядомую перадусім праз неабыякія вакальныя здольнасьці Данілы Забэлы. Тыя песьні гурта, якія зьявіліся да выхаду дыску, давалі ўсе падставы казаць пра сапраўдную зьяву на беларускай сцэне і ўсё карцела параўнаць "Невму" зь якім "Мясцовым часам".
"Рай побач", "Я ня веру" і "Хутка" ужо сфармавалі вельмі станоўчае ўяўленьне пра гэты гурт. Альбом "Стихия слёз" яго не разбурае, але і не падмацоўвае. Не назавеш гэтую працу шэрай, але надзвычайнай таксама. Ці тое песьні выстаўлены ня тым чынам – напрыклад, добра было бы, каб дыск пачынаўся з "Не згубіць", якая выдатна задае настрой альбому, а добрая акустычная баляда "Утопі" магла бы закрываць праграму, бо губляецца зусім яна ўсярэдзіне альбому.
Можа праблема ў няроўнасьці матэрыялу – досыць прахадныя і ў нечым нават банальныя нумары (як "Плачь", "Где-то там") суседзяць з шматслойнымі шыкоўнымі трэкамі, як "Дзьве ружы" і "Ня веру". У некаторых творах адчуваецца нейкая штучнасьць, як у "Не стаць чужым" (ці ёсьць сэнс цытаваць тую "Пагоню" Багдановіча?). Падгружае мозг і гэтая двухмоўная мяшанка. Адчуваньне такое, што ў альбом "Стихия слёз" музыкі сьцягнулі ўсе песьні, якія мелі. Хай бы ён ня быў апошнім у дыскаграфіі гэтага цудоўнага гурта.
Experty.by
Дмитрий Подберезский
оценка: 6,00
Праграма гэтага альбому мною асабіста прымалася даволі няпроста. Бо, з аднаго боку, слых песьцілі дастаткова арыгінальныя аранжавальныя запевы многіх песень ("Рай побач", "Плачь"), з другога – нудзіла надта ж ужо стандартнае далейшае разьвіцьцё матэрыялу, ад якога музыкі адыходзяць ня вельмі часта (як у той жа "Плачь"). Вакаліст Даніла Забэла, безумоўна галоўны плюс каманды, сапраўды паказвае вельмі высокі кляс сьпеваў, што, аднак, часам амаль гіне пад уплывам, прашу прабачэньня, банальнасьцяў у тэкстах песень. "Дзве ружы", "Дождь", "Утопи" – вось, як падалося, найбольш тыповыя ў гэтым сэнсе нумары.
Да ўсяго магу дадаць і ўсё ж пэўную аднастайнасьць уласна музычнага матэрыялу. Апрача, бадай, "Ня веру", нічога практычна ў памяці не застаецца. Дый то, калі не памыляюся, гэтая ўласна песьня раней была ўжо дастаткова "раскручаная". Агульная ж атмасфэра альбому аддае, як падалося, пэўнай нудотай, пэўная лёгкасьць выкананьня неяк не адчуваецца, песьні амаль ня "дыхаюць", хоць, адчуваецца, музыкі адпрацавалі сваё ў студыі чэсна і спраўна. Не пакідае адчуваньне, быццам праграма была старанна адпрацаваная, а не створаная.
У цэлым – ня надта ўражальная як для дэбютнага выданьня работа. Не стае тут для мяне ўсяго нічога: нэрву, аголенага, быццам дрот пад напругай. Не AC/DC, я не пра гэта. Але ж – не каратнула...
Дарэчы, з мовай варта было б усё ж канчаткова вызначыцца. А то незразумела: чаму пішацца "Ня веру", але побач – "Дзве (а ня "Дзьве") ружы"?
Experty.by
ВНИМАНИЕ!
Каждый зарегистрированный пользователь может выставить свою оценку этому диску в течение 15 дней с момента публикации рецензии. На основе оценок зарегистрированных пользователей будет вручена отдельная награда Experty.by по итогам 2009 года.
Чтобы выставить оценку данному диску, достаточно зарегистрироваться и, зайдя на эту же страницу, выбрать нужную оценку в специальном блоке. Вы можете также оставить свой комментарий.
список проголосовавших по оценкам:
Комментарии
Замечательная
Замечательная вещь. Качественная. Вокал великолепен. До этого слышал только "Ня веру" и "Хутка" мне нравилось. Теперь нравится весь альбом. И именно вокал делает эту музыку интересной. Не так много у нас хороших вокалистов.
Даниил Забела, молдец! Спасибо!
гэта мая лібоф
гэта мая лібоф
Впервые
Впервые услышал NEVMA пару лет назад…группа без слов отличная. С сильнейшим вокалом, а плохого о ней при всем желании не скажешь.
О, пан Клімаў
О, пан Клімаў сёння шчодры, як ніколі)))
Вот еще одна
Вот еще одна неплохая рецензия, опубликованная у нас: я наиболее согласен именно с ее содержанием:
Самого унылого певца британского рока, апологета однообразных фортепьянных аккордов Криса Мартина многие критики пинают, мол, чего же ты, зануда, скулишь из года в год про свои нескончаемые «troubles», коли все у тебя в жизни «пучком»: голливудская красавица Пэлтроу под бочком, двое здоровых детишек, платиновые диски, забитые стадионы, покоренные билбордовские чарты. С таким шикарным букетом только банд’эросовское «вот э бьютуфул лайф» пьяно и радостно распевать во всю глотку – ан нет! Продолжает, сцуко, упрямо и тихо скулить…
Судя по интернетовским разведданным, в жизни фронтмена могилевской Невмы Даниила Забелы все складывается ничуть не хуже, чем у его коллеги, фронтмена Coldplay. И trouble у них один на двоих: по-летовски «выдуманная напрочь» меланхолия. В эмоциональном плане Забела, конечно, позволяет себе гораздо больше, амплитуда психически неустойчивая: от нервного, вкрадчивого шепота до Muse-вской вокальной сирены (привет еще одному британскому истероиду Мэттью Беллами, и попутно – «охуенно поющему» П.Елфимову!).
Долгожданный, круто затянутый дебют Невмы «Стихия слез» вообще раздает приветов не на телеграммку, а на целую бандероль многим забугорным, топовым и не очень артистам – Evanescence (тревожные клавишные пробежки), Rammstein (железобетонный гитарный напор), System of a Down (этнические вставки-напевы), Korn (ритмическая изломанность и утяжеленные фанковые завихрения), Within Temptation (вселенский пафос и консерваторское мышление). Источники-вдохновители вычисляются и угадываются легко, но не так легко слушается сама Невма. Прав был критик Климов, еще на The Global Battle Of The Bands охарактеризовавший саунд могилевчан как «неуютный» и «дискомфортный».
Поначалу и впрямь кажется, что выдержать этот дерганый, нервозный тяжеляк – задача мало реальная, но если попытаться, что называется, совладать со стихией, то вдруг обнаруживается – стихия становится привычной, своей.
В песнях Невмы есть один простой и «страшный» компонент, который подкупает и искупает все остальные компоненты-огрехи, - это вычурная, холодно-заснеженная красота. Воображаемый видеоряд «Стихии слез» - бесконечные, километровые арктические айсберги и льды, подобные тем, что можно было наблюдать в популярнейшем ролике «A Beautiful Lie» 30 seconds to Mars.
Только вот из ослепительно белых громадин Забела выжимает не пресную водичку, а почти натуральные слезы. Беспрерывный невмовский «плач Ярославны» в самом деле какая-то необъяснимая патология: сложно понять, отчего и почему ТАК серьезно «убивается» лирический герой. Разгадка усложняется и потому, что лирический герой предпочитает изъясняться мертвыми книжными фразами-конструкциями, расплывчатыми псевдопоэтическими образами и прочими банальностями-дикостями вроде «светлый взор погас в холодной тишине забвенья». Чуть легче становится, когда Даниил все-таки «отрывается» от томика Пушкина и… дружественно «протягивает руку» певице МакSим:
«Мысли отравляют душу,
Слезы просятся наружу.
Может, их держать не стоит?
Их легко смахнуть рукою»
Попсовые тексты-безделушки (что на русском, что на белорусском языке) не предвещают трагического исхода: веревки, мыла и лезвия в деле не фигурируют. История больше смахивает на безобидную детскую шалость – прикинуться мертвым, чтобы попугать родственничков. Детские наивные порывы особенно отчетливо звучат в «Где-то там» - «создам я мир без горя и без бед, будет там тепло и розовый рассвет» (чем не «пусть всегда будет солнце, пусть всегда будет мама»?).
Если условно разложить «Стихию слез» на теги, то, пожалуй, ключевым будет тег «трогательно». Вещи, которые здесь трогают и умиляют, можно перечислять до бесконечности: это и регулярные сахарно-карамельные клавишные вступления, пытающиеся казаться грозно-устрашающими, и песняровские классические скорбно-ласковые мотивчики («Дзе ружы», к слову, мог бы спеть сладкоголосый «беловежский олень» Борткевич), и отчаянно-эмоциональные забеловские перегибы и его же самозабвенные «прогулки вокалом по октавам», и, наконец, сама концепция пластинки – все это не всерьез, понарошку, просто так захотелось.
Создается впечатление, что страдать-умирать Даниила обязывает исходный жанр, а не текущая жизненная ситуация. «Сам собою брошенный» персонаж малоубедителен – в редких случаях в нем проклевывается что-то подлинно человеческое, опять-таки трогательно юношеское («я не влюбленный – я просто скромный, наблюдатель птичьих стай»). Именно такому, доброму аля Форест Гамп простачку хочется верить. В конце концов, «несчастного» крикуна-нытика мы уже слышали миллионы раз в однотипно-бездарных песнях клонированных эмо-пустышек.
Песни же Невмы отнюдь не бездарны – напротив, все сделано по академическому ГОСТу, основательно и со знанием дела. Техническая часть безукоризненна – ни один трек в записи не пострадал. Некоторые даже выиграли: удачно «очистилась» от жужжащих гитар и грохота ударных «Утопи». Теперь это – прекрасная акустическая балладка «под костерок». Такой чистой, незамутненной балладкой мог бы стать глюковский «Наркаман», но, к сожалению, не стал – перемудрили…
Мастерская, ровно-добротная «Стихия слез», конечно, не дотягивает до «рождения трагедии», но с функцией «сделайте мне красиво» справляется на отлично. Местные красавцы-айсберги – обязательный пункт туристической программы романтиков с «металлическим уклоном».
Полная версия оригинала тут:
http://morok.ru/content/6092009-retsenzura-nevma-stikhiya-slez-gadzhi-me...
--Я модный свет ваш ненавижу!--
А па-мойму,
А па-мойму, добры артыст - гэта той, які добра грае сваю роль і дакладна робіць вобраз. Калі ж артыст пачынае вельмі шчыра граць, укладаць у роль ўвесь моц сваіх асабістых пачуццяў са свайго ўласнага жыцця - такое наадварот можа слухача/гледача адштурхнуць. Нічога прыгожага няма у празмернай шчырасці.
Неплохая такая
Неплохая такая группа.Интересная.У нас мало таких.Будем надеяться на дальнейший прогресс))
Калі пачынаць
Калі пачынаць пісаць пра "Стихию слёз" са стылю, то ён увабраў у сябе цэлы шэраг кампанэнтаў. На першым месцы гэта безумоўна hard rock і alt. metal. На гэты ґрунт кладзецца месцамі goth rock, месцамі folk rock. У выніку выходзіць даволі цікавы малюнак.
Паслухаўшы дыск, немагчыма не адзначыць вакал. Ён уражвае. Моцны, эмацыйны (хоць і даволі аднастайны ў гэтым пляне). Плюс характэрныя клявішы. Усёпаглынальная гатычная роспач з кропляй надзеі і каханьня – так і адчуваеш сябе на пустой вуліцы, асьветленай самотным ліхтаром, дзе пануе навальніца і пачуцьцё непазьбежнасьці наканаванага.
Добра ўплеценыя фолькавыя матывы, асабліва фінал на "Отброшенных минутах".
Трэба сказаць, трэкі на дыску разьмешчаныя збольшага ў парадку іх цікавасьці, для мяне, прынамсі. Чым далей, тым больш яны гучаць аднастайна, губляецца выразнасьць. Часам заўважаеш, што нешта такое ўжо чуў – рыф у "Шукай свой лёс" нагадвае выкарыстаны ў "Земле".
Слухаючы дыск, у мяне ўзьнікалі асацыяцыі зь іншымі гуртамі. Гэта ўсё суб’ектыўна, вядома. Часам Ария, часам Песняры, часам Агата Кристи, усё адтуль :) Агулам, цікавы альбом, які, здаецца, можа спадабацца нават не вялікім аматарам жанру.
--
http://last.fm/user/pauluk_dunaj
Занудныя
Занудныя завыванні ці там гітарныя запілы звычайна вызываюць у мяне стому, нудоту і галаўны боль. Таму Nevma – не мой гурт, адназначна. Але, калі падысці хоць троху аб’ектыўна, яго творчасць, сама меней, вартая знаёмства.
Моцны голас вакаліста – візітоўка каманды, яе безумоўны плюс і адметнасць. Хаця яго аднастайнасць і эмацыйнае давядзенне да межаў стамляюць. Песні ёсць і дынамічныя, і распеўныя, усе вытрыманыя ў прыблізна адной стылістыцы, якая, відавочна, не абышлася без уплываў класікі метала, асабліва часта нагадвае “Арыю” ці там “Кіпелава” па манеры выканання. Відаць і ўплыў готыкі і фолк-метала (канцоўка "Отброшенных минут" - як у Vicious Crusade). Ёсць троху ню-метала.
Некаторыя тэмы заезджаныя і нудныя, асабліва кампазіцыі “Плачь”, “Дзве ружы”. Вельмі мілыя клавішныя пачаткі трэкаў. Тэксты і (часам) выкананне хутчэй выклікаюць усмешку, чым спачуванне лірычнаму герою, але жанр патрабуе. Файная вокладка.
Усё гэта разам выглядае даволі банальна, але граматнасці ў выкананні, меладычнасці і якасці нельга не заўважыць. Шмат каму павінна спадабацца (калі ўжо нават Клімаву даспадобы).
З цікавага: Земля, Отброшенные минуты, Шукай свой лёс, Не згубіць, Хутка. “Не стаць чужым” - выдатны баевічок.
---
www.t-styl.info
Тры гады таму,
Тры гады таму, як гурт Nevma зьявіўлся на беларускім музычным небасхіле, я рассыпаўся ў камплімэнтах і прадвяшчаў гурту цудоўную сьветлую будучыню. Спачатку «Рай побач», потым «Ня веру», потым яшчэ — моцныя рэчы, трагічныя і смачныя. Усе чакалі на альбом — было чаго чакаць…
А зараз я слухаю альбом — і ніяк… Прайшло захапленьне гуртам, зьніклі хоць якія эмоцыі да такой музыкі. У мяне чамусьці (ці нават не чамусьці — цалкам заканамерна) паралелі зь легендарнымі Faith No More. Я ўзгадваю апошні дзень сёлетняга Sziget, дзе яны былі галоўнымі хэдлайнэрамі апошняга дню. І вось яны выходзяць на сцэну, пачынаецца экшн, народ у экстазе, але больш за тры трэкі я не вытрымаў. Вось і з Nevma зараз тое самае. Напэўна, ўсё класна: слухаю і думаю пра сябе «якасна ж, вакал такі!, тэксты зразумелыя і трапныя, мэлёдыі запамінальныя», але цалкам міма мяне.
Я ўвогуле не магу аб'ектыўна ацэньваць музыку. Мне альбо падабаецца, альбо не. А на ўсе прафэсійныя чыньнікі мне становіцца «па барабану».
Мая адзнака… ну, хай, шэсьць. За прафэсіяналізм.
Добры альбом
Прывітанне, паважаныя!
Калі гэта занадта "цяжка" і "дэпрэсіўна", то цяжкай музыкі Вы не слухалі. Мне альбом спадабаўся, у сэнсе шмат чаго чапляе. Спадзяюся, што гурт будзе развівацца.
P.S.: Складваеца ўраджанне, што каментары прадыктаваны прыналежнасцю да розных пакаленняў.