Третий сольный альбом гитариста групп "Крама" и "Палац".
инфо
Музыка – Сяржук Трухановіч
Сяржук Трухановіч – аранжыроўка, электрагітары, акустычныя гітары
Анатоль Горбач – барабаны (2,4,5,9)
Аляксандр Сеўрук – бас-гітара (1-5,7,9)
Святаслаў Чарнуха – барабаны, перкусія (8)
Валерый Башкоў бас-гітара (8)
Канстанцін Гарачы – клавішныя (4,5)
Ігар Варашкевіч – Harp (8)
Андрэй Цераховіч – барабаны (1)
Дзіма Карабач – акардыён (3)
Паша Мамонаў – барабаны (7)
Сяргей Шкадун – клавішныя (2,9)
Павал Аракелян – саксафон (7)
Прадусары – Алег Спіцын і Сяржук Трухановіч
Запіс зроблены на студыях "Бегемот", Az-Art, Maple Tree
Звядзенне і мастэрынг – студыя Oleg Spitsyn & Chermen
где взять
Приобрести CD в гипермаркетах "Гиппо", "Bigzz", "ProStore" и др. торговых точках – полный список.
мнения штатных экспертов
Сергей Будкин
оценка: 8,00
"Шлях да мора" ў пэўнай ступені стаў нечаканасьцю, бо думалася, што з сольнай творчасьцю Трухановіч завязаў: ад часоў яго папярэдняй працы "Нараджэньне таямніцы" мінула 10 год. У адрозьненьне ад таго дыску, сьвежы альбом выглядае нашмат больш разнастайным і жывым. Кожны трэк літаральна пульсуе, жыве і дыхае. У гэтым заслуга ня толькі майстра блюз-рокавай гітары, але і запрошаных музыкаў, сярод якіх – той жа Ігар Варашкевіч, Канстанцін Гарачы, Анатоль Горбач.
П’есу "Сьвіслач у тумане" ўпрыгожвае акардэон Зьмітра Карабача, яе разам з трэкам "Аўтабугі" з саксафонам Паўла Аракеляна можна лічыць цэнтральнымі на альбоме. Паводле ўласнага вызначэньня Трухановіча, яго музыка найлепш пасуе для праслухоўваньня ў машыне. Калі б у Беларусі вызначалі найлепшы інструмэнтальны альбом, "Шлях да мора", безумоўна, быў бы у фаварытах. Альбом адрасуецца тым, хто любіць якасную гітарную музыку, зробленую з душой, без мідзішных падкладаў, выключна з жывымі інструмэнтамі.
Budzma.org
Дмитрий Подберезский
оценка: 7,00
Цалкам прафесыйная праца чалавека, які не адзін ужо год у музыцы і напэўна выдатна разумее, што яму трэба і як тое зрабіць. Вось чаму аніякіх прэтэнзій да запісанага матэрыялу ў мяне асабіста быць ня можа. Асабліва калі зважаць на тое, што за музыкі падтрымлівалі Сяргея ў студыі. Так што маем тое, што маем. Збольшага ўсе п’есы маюць традыцыйную форму: тэма – імправізацыя – тэма.
Адзначу, што ў аўтара музыкі атрымалася даволі дакладна трымацца заяўленага тэматызму. Гэта калі назва п’есы падтрымліваецца яе зьместам, калі сама музыка расчыняе сутнасьць назвы. Тут усё ў парадку: гэтая музыка можа гучаць і як фонам, і быць аб’ектам засяроджанай увагі падчас мэтанакіраванага слуханьня. Тым больш што на заканчэньне альбому нас чакае невялічкі сюрпрыз у выглядзе запісанай на акустыцы п’есы "Танга ля кастра". Нечакана і прыемна.
Аднак... Ня ведаю, ад чаго гэта залежыць, калі прыдуманая музыка запісваецца, аднак у нашым выпадку падчас слуханьня альбому не пакідала мяне адчуваньне, што гэты зусім неблагі матэрыял не кранае, гучыць роўна, але зусім безымацыйна. Сама музыка не прымушала даць волю фантазіі, яна не выклікала асацыяцый, а перад вачыма не паўставалі карцінкі нават тады, калі яшчэ раз кідаў позірк на назву той ці іншай п’есы.
Гэтая музыка чамусьці нагадвала мне дысцыляваную ваду, якая ня мае смаку. Хоць нейкага. Магчыма, гэта выключна маё такое ўспрыманьне: прыгожа, тэхнічна, але бяз драйву. Вось калодзежная вада – гэта нешта зусім іншае...
Experty.by
Дмитрий Безкоровайный
оценка: 6,00
После 10-летней паузы в сольной карьере Сергей Труханович записал альбом, где его гитара поет и переливается в сопровождении звездного лайв-бэнда – Горбач и Чернухо, Башков и Горячий, Ворошкевич и Аракелян. И вроде бы все хорошо, грамотно, профессионально, но больше похоже на сборник упражнений для учеников, а не на работу для поклонников.
В рамках сольного творчества Труханович предсказуемо больше любит длинные, размашистые баллады, которые и доминируют на диске, обеспечивая ему некоторую сонливость своими непрерывными "проигрыш – соло – проигрыш". Картину несколько оживляют быстрые треки. "Вандраванне" и "Аўтабугі" вполне могли бы стать песнями "Крамы". А вот "Снежны чалавек" вряд ли, но тоже неплохо.
Впрочем, в ансамблевом варианте Труханович при всем своем неоспоримом высоком уровне звучит очень заформализованно и избыточно. Возможно, поэтому самые яркие треки альбома – минималистичные зарисовки "Летні вечар" и "Танга ля кастра", сочетающие в себе и технику, и мелодизм, и настроение.
Experty.by
Олег Климов
оценка: 6,00
Перед Трухановичем нужно поклониться всем белорусским музыкальным миром даже не за его безусловный гитарный талант, а за то, что он отважно периодически публикует для народа свои инструментальные релизы. Народ вряд ли стройными и плотными рядами повалит на большие и малые сольные выступления Сергея, будь таковые, ибо, пока есть Ваи, Сатриани, Зинчук и Смирнов, место для аншлагов под солнцем медийных юпитеров занято. Но наш гитареро плюет на условности в виде планетарной славы и беснующегося "Уэмбли" – коль мыслей полная голова, и дает им выход, сочиняя и записывая все новые и новые композиции. Возможно, оценят потомки.
Что касается собственно альбома, мне больше понравились не те треки, в которых Сергей устраивает гонки а-ля "Формула 1" (пальчики-то у маэстро бегают как Болтовы ноги – дело известное), а вещи неспешные и среднетемповые, как, к примеру, финальные "Фантазiя" и "Танга ля кастра". Они и мелодиями побогаче. А так практически отсутствуют номера, которые бы нагло оккупировали сознательное и бессознательное, заставив после прослушивания работы еще какое-то время что-нибудь из нее "ля-лякать" либо "на-накать".
Experty.by
ВНИМАНИЕ!
Каждый пользователь может выставить свою оценку этому диску в течение 15 дней с момента публикации рецензии. На основе оценок зарегистрированных пользователей будет вручена отдельная награда "Experty.by" по итогам 2012 года.
Выставить оценку можно зарегистрировавшись на Experty.by ИЛИ залогинившись на сайт с помощью данных вашего эккаунта на любой из следующих социальных сетей: Facebook, Вконтакте, Livejournal. Затем зайдите на эту же страницу и выберите нужную оценку в специальном блоке. Вы можете также оставить свой комментарий.
список проголосовавших по оценкам:
Комментарии
Нда, при таких раскладах, на
Нда, при таких раскладах, на мой взляд, лучше набрать чужих ярких мелодичных композиций и сделать на них интересные кавера, с разнообразными аранжировками. Если копнуть поглубже, то и с авторскими правами проблем не будет. Например, "Европейские марши первой половины ХХ века в рок-обработке" ;-). Весело, оригинально и качево можно сделать, кроме шуток.
Всегда удивлялся, почему
Всегда удивлялся, почему инструментальным композициям дают такие абсурдные названия типа "снежный человек" и т.д... точнее не удивлялся, а понимал, что называть "Композиция 1", "Композиция 2" и т.д. ещё более скучно и не интересно. Спокойный такой инструментал. Показалось, что если бы гитара была записана более объёмно - было бы лучше, но, вроде бы, и так нормально... в смысле записи.